Felipe Wesbonk heeft sinds 2000 een brede ervaring met online marketing opgebouwd. Voor partijen in uiteenlopende branches (o.a. reis-, uitzend- en bank-/verzekeringsbranche) zette hij zich in op het terrein van SEO, SEA, online campagnes, online marketingstrategie, webanalytics, usability en conversie-optimalisatie.

Sinds begin 2011 in dienst van Traffic Builders en sinds enige jaren als Productmanager Webanalytics & Marketing Intelligence. In deze functie is hij verantwoordelijk voor productontwikkeling en begeleidt hij trajecten op het gebied van webanalyse, marketing intelligence en online marketing strategie voor diverse bedrijven met als doel het rendement van website en online activiteiten te verhogen. Denk hierbij aan inzichten krijgen vanuit data-analyse, mede ook door het koppelen van diverse systemen en deze data te visualiseren. Daarnaast verzorgt hij diverse workshops op het gebied van Google Analytics. Bij SRM Opleidingen is hij docent Webanalytics en Conversie-optimalisatie voor diverse online marketing opleidingen en is hij tevens coach en examinator bij de opleiding Online Marketeer-B.

Aanvullende informatie

  • Functie titel: Productmanager Webanalytics & Marketing Intelligence
  • Voornaam: Felipe
  • Achternaam: Wesbonk
Laatst aangepast op %PM, %13 %701 %2018 %16:%dec
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Redactie

De redactie plaatst artikelen van diverse bronnen en andere redacteurs. Heb je ook een interessant artikel? Mail naar Redactie@cloutoday.nl

Meer in deze categorie: « Harry Vogel Nieske Witlox »

Aanmelden Cloutoday