Workshopleiders (23)

Workshopleiders

Alexander Singewald

09 juli 2018 Geschreven door

Alexander Singewald voltooide zijn studie Nederlands recht aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn studie is werkzaam geweest bij de Registratiekamer, de voorloper van het huidige College bescherming persoonsgegevens. In de periode 1992-1998 is hij werkzaam geweest bij de, voormalige, DMSA als adjunct directeur waar hij belast was met juridische zaken en lobby.

Andries van der Leij

06 juli 2018 Geschreven door

Andries van der Leij is naast docent neuro-economics aan de Universiteit van Amsterdam, partner en senior researcher bij Neurensics en expert op het gebied van fMRI en impliciet onderzoek. Hij is gespecialiseerd in het helder krijgen van specifieke marketingvraagstukken, vertaalt deze naar op maat gesneden neuro-wetenschappelijke studies en verschaft op basis hiervan concreet marketingadvies.

Christophe Vergult

09 juli 2018 Geschreven door

Christophe Vergult is managing partner bij InSites Consulting, het bureau dat bedrijven helpt groeien door klantgericht denken centraal te zetten én om te zetten in acties.

Durk Bosma

06 juli 2018 Geschreven door

Succesvol marktonderzoek beantwoordt de juiste vragen op een heldere en inspirerende manier. Durk Bosma – helpt met zijn bedrijf Inzicht & Impact opdrachtgevers om marktonderzoek succesvol in te zetten doormiddel van advies, uitvoering van marktonderzoekprojecten en het geven van trainingen.

Egan van Doorn

06 juli 2018 Geschreven door

Egan van Doorn heeft meer dan 12 jaar ervaring als Digital Analist (Webanalist) en Conversiespecialist. Hij is zijn carrière gestart als online marketeer bij de ANWB en werd hier later één van de eerste fulltime Webanalisten van Nederland.

Felipe Wesbonk

09 juli 2018 Geschreven door

Felipe Wesbonk heeft sinds 2000 een brede ervaring met online marketing opgebouwd. Voor partijen in uiteenlopende branches (o.a. reis-, uitzend- en bank-/verzekeringsbranche) zette hij zich in op het terrein van SEO, SEA, online campagnes, online marketingstrategie, webanalytics, usability en conversie-optimalisatie.

Harry Vogel

09 juli 2018 Geschreven door

Harry Vogel is docent Scheikunde, Voedingsmiddelentechnologie en Sensorisch Onderzoek bij Hogeschool Inholland Delft/Amsterdam.

Hester van Herk

06 juli 2018 Geschreven door

Hester van Herk is hoogleraar Cross-Cultural Marketing Research aan de Vrije Universiteit Amsterdam en Adjunct Senior Research Fellow aan de University of Western Australia in Perth. Na het behalen van haar Master in Leiden werkte zij bijna 10 jaar in het bedrijfsleven als onderzoekster bij het CBS, Solvay Duphar, ABN Amro en MarketResponse.

Jan Urlings

09 apr 2019 Geschreven door

Jan Urlings, Delta Marktonderzoek, is het in de jaren 80 begonnen met de prachtige TV-commercials van Pepsi, Levis en Heineken? Wie weet … Mijn scriptie-onderzoek naar de effecten van muziek in de reclame smaakte in ieder geval naar meer, veel meer. Ik heb een passie voor alles wat het menselijk gedrag beïnvloedt en verklaart. Vandaar mijn voorliefde voor de zeer gevarieerde mix van marketing en marktonderzoek en alles wat te maken heeft met gedragspsychologie.

Jochem Reinders Folmer

12 dec 2018 Geschreven door

Jochem Reinders Folmer is partner bij Perspective, het bureau voor Human Centered Design. Van Design Thinking naar Design Doing: we leggen niet alleen het klantissue bloot, maar geven ook de oplossing vorm. Daarnaast houdt Jochem zich bezig met visie en cultuur en is lid van de onderzoekscommissie van de Effie Awards en bestuurslid bij de MOA BkB.

Aanmelden Cloutoday