Marketing Insights - Research - Analytics

  • De kracht van video: merkherkenning en boodschap-overdracht
    De kracht van video: merkherkenning en boodschap-overdracht

    Al decennialang weten we dat het gebruikmaken van video een enorm versterkend effect kan hebben op het resultaat van een campagne. We weten ook dat de kans dat je video gezien wordt – door de toenemende strijd om aandacht – al lang niet meer vanzelfsprekend is.

    Lees verder

  • Consumer insights generation
    Consumer insights generation

    Op 9 maart organiseert de MOA de MOAcademy "Consumer Insights Generation" met Sjoerd Koornstra als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor professionals die te maken hebben met het vertalen van onderzoeksresultaten naar marketing aanbevelingen.

    Lees verder

  • Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten
    Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Op 5 maart organiseert de MOA de MOAcademy "Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten" met Tom de Ruyck als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor senior onderzoekers die meer impact willen maken met hun resultaten/inzichten én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.

    Lees verder

  • Freddie wint de Ster Gouden Loeki 2019
    Freddie wint de Ster Gouden Loeki 2019

    De reclame 'Freddie' van Staatsloterij en TBWA\NEBOKO wint Ster Gouden Loeki 2019! De uitslag kwam tot stand voor 50% door het publiekspanel van GfK en 50% door het Nederlands publiek. Validators bracht voorafgaand aan de uitslag nog een voorspelling uit. 

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

  • De kracht van video: merkherkenning en boodschap-overdracht
    De kracht van video: merkherkenning en boodschap-overdracht

    Lees verder

  • Consumer insights generation
    Consumer insights generation

    Lees verder

  • Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten
    Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Lees verder

  • Freddie wint de Ster Gouden Loeki 2019
    Freddie wint de Ster Gouden Loeki 2019

    Lees verder

Best of Today

  • De kracht van video: merkherkenning en boodschap-overdracht

    De kracht van video: merkherkenning en boodschap-overdracht

    Al decennialang weten we dat het gebruikmaken van video een enorm versterkend effect kan hebben op het resultaat van een campagne. We weten ook dat de kans dat je video gezien wordt – door de toenemende strijd om aandacht – al lang niet meer vanzelfsprekend is.

    Lees verder...

  • Consumer insights generation

    Consumer insights generation

    Op 9 maart organiseert de MOA de MOAcademy "Consumer Insights Generation" met Sjoerd Koornstra als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor professionals die te maken hebben met het vertalen van onderzoeksresultaten naar marketing aanbevelingen.

    Lees verder...

  • Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Op 5 maart organiseert de MOA de MOAcademy "Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten" met Tom de Ruyck als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor senior onderzoekers die meer impact willen maken met hun resultaten/inzichten én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday