Marketing Insights - Research - Analytics

  • Introductie-sessie Sensorisch Onderzoek
    Introductie-sessie Sensorisch Onderzoek

    Op 3 juni organiseert de MOA Profgroep Sensorisch Onderzoek, een introductie-sessie Sensorisch Onderzoek.

    De MOA heeft samen met docenten & experts van de Inholland Academy en experts uit de voedingsmiddelenindustrie een gevarieerd cursusaanbod Sensorisch Onderzoek ontwikkeld.

    Professionaliseer jezelf op het gebied van Sensorisch Onderzoek in de voedingsmiddelenbranche. Onze cursussen zijn zeer praktijkgericht en focussen op verschillende vakgebieden binnen Sensorisch Onderzoek zoals kwaliteitscontrole, marketing en productontwikkeling.

    Lees verder

  • Generatie Z in corona-tijd 'Het is saai!'
    Generatie Z in corona-tijd 'Het is saai!'

    In de laatste Clou besteedden we veel aandacht aan Generatie Z, een onderwerp dat leeft. En dat geldt des te meer voor de huidige lockdown-tijd waarin jongeren met nog meer nieuwsgierigheid (en onzekerheid) naar de toekomst kijken. Reden voor Catelijne Rutten en Pamela Potters van Nwsgrg en Pam Onderzoek om - via de online-tool Whereby - een kwalitatief onderzoek onder jongeren uit te voeren. Nog voor premier Rutte ze gisteravond opriep om hun mening te geven!

    Lees verder

  • Steeds meer klanten over de online-drempel: Drie bureaus in tijden van corona
    Steeds meer klanten over de online-drempel: Drie bureaus in tijden van corona

    De coronacrisis gaat de zomer bepalen, maar wel met een andere ondertoon dan we nog maar een paar weken geleden dachten. We mogen meer en we willen ook meer. Maar de afgelopen periode heeft er nogal ingehakt en wat de toekomst brengt… wie zal het zeggen? We vroegen het weer aan een aantal bureaudirecteuren. Deze keer Stephanie Groot en Augusta Zweekhorst van Bureau Fris, Jan Güse van Axon Healthcare en Marit Klooster van Ruigrok Netpanel.

    Lees verder

  • Critically assessing AI tools and cultural data in digital humanities
    Critically assessing AI tools and cultural data in digital humanities

    An increasing number of our rich cultural heritage are available in digital formats. Humanities scholars have therefore added AI and other computational techniques to their research methods. In her PhD thesis, Myriam Traub explores sources of bias in data and tools used by humanities scholars.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

  • Introductie-sessie Sensorisch Onderzoek
    Introductie-sessie Sensorisch Onderzoek

    Lees verder

  • Generatie Z in corona-tijd 'Het is saai!'
    Generatie Z in corona-tijd 'Het is saai!'

    Lees verder

  • Steeds meer klanten over de online-drempel: Drie bureaus in tijden van corona
    Steeds meer klanten over de online-drempel: Drie bureaus in tijden van corona

    Lees verder

  • Critically assessing AI tools and cultural data in digital humanities
    Critically assessing AI tools and cultural data in digital humanities

    Lees verder

Best of Today

  • Introductie-sessie Sensorisch Onderzoek

    Introductie-sessie Sensorisch Onderzoek

    Op 3 juni organiseert de MOA Profgroep Sensorisch Onderzoek, een introductie-sessie Sensorisch Onderzoek.

    De MOA heeft samen met docenten & experts van de Inholland Academy en experts uit de voedingsmiddelenindustrie een gevarieerd cursusaanbod Sensorisch Onderzoek ontwikkeld.

    Professionaliseer jezelf op het gebied van Sensorisch Onderzoek in de voedingsmiddelenbranche. Onze cursussen zijn zeer praktijkgericht en focussen op verschillende vakgebieden binnen Sensorisch Onderzoek zoals kwaliteitscontrole, marketing en productontwikkeling.

    Lees verder...

  • Generatie Z in corona-tijd 'Het is saai!'

    Generatie Z in corona-tijd 'Het is saai!'

    In de laatste Clou besteedden we veel aandacht aan Generatie Z, een onderwerp dat leeft. En dat geldt des te meer voor de huidige lockdown-tijd waarin jongeren met nog meer nieuwsgierigheid (en onzekerheid) naar de toekomst kijken. Reden voor Catelijne Rutten en Pamela Potters van Nwsgrg en Pam Onderzoek om - via de online-tool Whereby - een kwalitatief onderzoek onder jongeren uit te voeren. Nog voor premier Rutte ze gisteravond opriep om hun mening te geven!

    Lees verder...

  • Steeds meer klanten over de online-drempel: Drie bureaus in tijden van corona

    Steeds meer klanten over de online-drempel: Drie bureaus in tijden van corona

    De coronacrisis gaat de zomer bepalen, maar wel met een andere ondertoon dan we nog maar een paar weken geleden dachten. We mogen meer en we willen ook meer. Maar de afgelopen periode heeft er nogal ingehakt en wat de toekomst brengt… wie zal het zeggen? We vroegen het weer aan een aantal bureaudirecteuren. Deze keer Stephanie Groot en Augusta Zweekhorst van Bureau Fris, Jan Güse van Axon Healthcare en Marit Klooster van Ruigrok Netpanel.

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday