Marketing Insights - Research - Analytics

  • Millennials hebben na werkweek geen voldaan gevoel
    Millennials hebben na werkweek geen voldaan gevoel

    Een op de drie Nederlanders gaat na een week werken niet met een voldaan gevoel het weekend in. Met name millennials, de generatie geboren na 1980, zijn aan het einde van de werkweek toe aan weekend. Een kwart heeft dat gevoel zelfs altijd.

    Lees verder

  • AVG in de praktijk
    AVG in de praktijk

    Op 4 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "AVG in de praktijk" met Alexander Singewald als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor iedereen die in aanraking komt met persoonsgegevens van respondenten, onderzoekers, Data Protection Officers (Functionaris voor de Gegevensverwerking), directieleden, opdrachtgevers voor onderzoek, publiek/privaat en analisten.

    Lees verder

  • Datavisualisatie, van inzicht naar impact
    Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Op 8 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "Datavisualisatie, van inzicht naar impact" met Michiel Dullaert als workshopleider. Deze workshop is gericht op mensen die, met het delen van hun data, collega’s en klanten in beweging willen krijgen. Voor iedereen die rapporten, memo’s, analyses en presentaties maakt. 

    Lees verder

  • GfK draagt archief kijk- en luistercijfers over aan Beeld en Geluid
    GfK draagt archief kijk- en luistercijfers over aan Beeld en Geluid

    GfK draagt haar archief met kijk- en luistercijfers over aan het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Het betreft de kijkcijfers uit de periode 1967-2001 en luistercijfers uit de periode 1967-2011.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

  • Millennials hebben na werkweek geen voldaan gevoel
    Millennials hebben na werkweek geen voldaan gevoel

    Lees verder

  • AVG in de praktijk
    AVG in de praktijk

    Lees verder

  • Datavisualisatie, van inzicht naar impact
    Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Lees verder

  • GfK draagt archief kijk- en luistercijfers over aan Beeld en Geluid
    GfK draagt archief kijk- en luistercijfers over aan Beeld en Geluid

    Lees verder

Best of Today

  • Millennials hebben na werkweek geen voldaan gevoel

    Millennials hebben na werkweek geen voldaan gevoel

    Een op de drie Nederlanders gaat na een week werken niet met een voldaan gevoel het weekend in. Met name millennials, de generatie geboren na 1980, zijn aan het einde van de werkweek toe aan weekend. Een kwart heeft dat gevoel zelfs altijd.

    Lees verder...

  • AVG in de praktijk

    AVG in de praktijk

    Op 4 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "AVG in de praktijk" met Alexander Singewald als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor iedereen die in aanraking komt met persoonsgegevens van respondenten, onderzoekers, Data Protection Officers (Functionaris voor de Gegevensverwerking), directieleden, opdrachtgevers voor onderzoek, publiek/privaat en analisten.

    Lees verder...

  • Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Op 8 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "Datavisualisatie, van inzicht naar impact" met Michiel Dullaert als workshopleider. Deze workshop is gericht op mensen die, met het delen van hun data, collega’s en klanten in beweging willen krijgen. Voor iedereen die rapporten, memo’s, analyses en presentaties maakt. 

    Lees verder...

    Vacatures

    • Mars - Customer Marketing Manager Europe

    • Nature's Pride - Data Analist (Marketing en Sales)

    • DirectResearch - Research Executive

    • SBB - Senior arbeidsmarktonderzoeker

    • (Vervuld) Blauw Research - Senior Merk Expert

    • GfK - Senior consultant mediaonderzoek

    • (Vervuld) The Choice - Senior Research Manager (32-40 uur)

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday