Marketing Insights - Research - Analytics

  • Datavisualisatie, van inzicht naar impact
    Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Op 13 mei organiseert de MOA de MOAcademy "Datavisualisatie van inzicht naar impact" met Michiel Dullaert als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor mensen die, met het delen van hun data, collega’s en klanten in beweging willen krijgen. Voor iedereen die rapporten, memo’s, analyses en presentaties maakt. 

    Lees verder

  • Duidelijke kloof tussen merkbelofte en customer experience
    Duidelijke kloof tussen merkbelofte en customer experience

    Kantar heeft een grootscheeps onderzoek in Nederland uitgevoerd naar wat men CX+ noemt: Kantar vroeg bijna 3.300 Nederlanders niet alleen naar hun verwachtingen van bancaire dienstverleners maar ook naar hun daadwerkelijke klantervaringen.

    Lees verder

  • Ouderen wachten met aanpassen woning
    Ouderen wachten met aanpassen woning

    Bij zelfstandig thuis wonen komen ouderen pas in actie als het probleem zich al voordoet. Dat blijkt uit onderzoek van I&O Research in opdracht van Lang Zult U Wonen. 

    Lees verder

  • Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019
    Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019

    Voor het tweede jaar op rij heeft Blauw Research in kaart gebracht hoe het staat met de klantgedrevenheid van Nederlandse organisaties in de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019. Tip van de sluier: we zijn op de goede weg!

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

  • Datavisualisatie, van inzicht naar impact
    Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Lees verder

  • Duidelijke kloof tussen merkbelofte en customer experience
    Duidelijke kloof tussen merkbelofte en customer experience

    Lees verder

  • Ouderen wachten met aanpassen woning
    Ouderen wachten met aanpassen woning

    Lees verder

  • Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019
    Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019

    Lees verder

Best of Today

  • Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Datavisualisatie, van inzicht naar impact

    Op 13 mei organiseert de MOA de MOAcademy "Datavisualisatie van inzicht naar impact" met Michiel Dullaert als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor mensen die, met het delen van hun data, collega’s en klanten in beweging willen krijgen. Voor iedereen die rapporten, memo’s, analyses en presentaties maakt. 

    Lees verder...

  • Duidelijke kloof tussen merkbelofte en customer experience

    Duidelijke kloof tussen merkbelofte en customer experience

    Kantar heeft een grootscheeps onderzoek in Nederland uitgevoerd naar wat men CX+ noemt: Kantar vroeg bijna 3.300 Nederlanders niet alleen naar hun verwachtingen van bancaire dienstverleners maar ook naar hun daadwerkelijke klantervaringen.

    Lees verder...

  • Ouderen wachten met aanpassen woning

    Ouderen wachten met aanpassen woning

    Bij zelfstandig thuis wonen komen ouderen pas in actie als het probleem zich al voordoet. Dat blijkt uit onderzoek van I&O Research in opdracht van Lang Zult U Wonen. 

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday