Marketing Insights - Research - Analytics

  • Neuromarketing als onderzoeksdiscipline
    Neuromarketing als onderzoeksdiscipline

    Op 1 november organiseert de MOA de MOAcademy "Neuromarketing als onderzoeksdiscipline" met Walter Limpens en  Andries van der Leij als workshopleiders. Deze workshop is bestemd voor bedrijfsonderzoekers en Consumer Intelligence Managers die onderzoek inkopen of de resultaten ervan bestuderen. Marktonderzoekers die hun kennis willen aanvullen met nieuwe methodieken. Geïnteresseerden in de wetenschap achter neuromarketing.

    Lees verder

  • Genomineerden Facility Beleving Award 2018 bekend
    Genomineerden Facility Beleving Award 2018 bekend

    Integron reikt op 20 november in The Green House in Utrecht voor het negende jaar op rij de Facility Beleving Award uit aan de organisatie met de meest tevreden eindgebruikers over het Facilitair Bedrijf. Genomineerden dit jaar zijn de ANWB, Gemeente Krimpen aan den IJssel en Provincie Groningen.

    Lees verder

  • Agile marktonderzoek is wel degelijk mogelijk
    Agile marktonderzoek is wel degelijk mogelijk

    Veel bedrijven werken agile in enige vorm. Scrums, back logs en sprints vormen de gereedschappen die het mogelijk maken om veel sneller dan voorheen nieuwe producten te introduceren en veranderingen in de organisatie te realiseren.In deze blog legt Durk Bosma uit hoe de agile werkwijze in het marktonderzoek toegepast kan worden. 

    Lees verder

  • Ipsos rond overname van 4 GfK divisies succesvol af
    Ipsos rond overname van 4 GfK divisies succesvol af

    Ipsos kondigt de succesvolle afronding aan van de acquisitie van 4 wereldwijde divisies van GfK Custom business research: Customer Experience, Experience Innovation, Health en Public Affairs.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

  • Neuromarketing als onderzoeksdiscipline
    Neuromarketing als onderzoeksdiscipline

    Lees verder

  • Genomineerden Facility Beleving Award 2018 bekend
    Genomineerden Facility Beleving Award 2018 bekend

    Lees verder

  • Agile marktonderzoek is wel degelijk mogelijk
    Agile marktonderzoek is wel degelijk mogelijk

    Lees verder

  • Ipsos rond overname van 4 GfK divisies succesvol af
    Ipsos rond overname van 4 GfK divisies succesvol af

    Lees verder

Best of Today

  • Neuromarketing als onderzoeksdiscipline

    Neuromarketing als onderzoeksdiscipline

    Op 1 november organiseert de MOA de MOAcademy "Neuromarketing als onderzoeksdiscipline" met Walter Limpens en  Andries van der Leij als workshopleiders. Deze workshop is bestemd voor bedrijfsonderzoekers en Consumer Intelligence Managers die onderzoek inkopen of de resultaten ervan bestuderen. Marktonderzoekers die hun kennis willen aanvullen met nieuwe methodieken. Geïnteresseerden in de wetenschap achter neuromarketing.

    Lees verder...

  • Genomineerden Facility Beleving Award 2018 bekend

    Genomineerden Facility Beleving Award 2018 bekend

    Integron reikt op 20 november in The Green House in Utrecht voor het negende jaar op rij de Facility Beleving Award uit aan de organisatie met de meest tevreden eindgebruikers over het Facilitair Bedrijf. Genomineerden dit jaar zijn de ANWB, Gemeente Krimpen aan den IJssel en Provincie Groningen.

    Lees verder...

  • Agile marktonderzoek is wel degelijk mogelijk

    Agile marktonderzoek is wel degelijk mogelijk

    Veel bedrijven werken agile in enige vorm. Scrums, back logs en sprints vormen de gereedschappen die het mogelijk maken om veel sneller dan voorheen nieuwe producten te introduceren en veranderingen in de organisatie te realiseren.In deze blog legt Durk Bosma uit hoe de agile werkwijze in het marktonderzoek toegepast kan worden. 

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday