Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kantar heeft onlangs aangekondigd dat Eric Salama in de loop van 2020 zal aftreden als CEO. Salama blijft aan totdat er een nieuwe CEO is aangenomen. Daarna zal Salama toetreden tot het bestuur van non-executive directors, en op part-time basis zal hij zijn advieswerkzaamheden voor klanten en Kantar management voortzetten.

MarketResponse International Group in Leusden neemt een belang van 50% in leadgeneratiespecialist RealTime Lead Group in Amsterdam. Met deze deelname kan onderzoeksbureau SAMR, onderdeel van MarketResponse, de dienstverlening in het B2B-segment een krachtige impuls geven.

MetrixLab heeft een kantoor geopend in India. Het bedrijf wil zich geografisch dichter bij een aantal wereldwijde klanten, zoals Nestlé, Coca-Cola en Philips vestigen. Naast bestaande klanten wil het bedrijf ook nieuwe klanten aantrekken in de regio.

Optimaal gebruik van digitale data is een cruciale factor in succesvolle online marketing. Het vakgebied van het verzamelen, structureren en gebruiken van digitale data is een apart specialisme geworden. Daarom heeft Netprofiler besloten zijn data- en analytics activiteiten in een apart bureau onder te brengen, genaamd Cloud Nine Digital.

InSites Consulting heeft aangekondigd dat het ABN Impact, het Aziatische online onderzoeksbureau, overneemt. ABN Impact, dat tien jaar geleden werd opgericht, heeft in Azië naam gemaakt als het referentie bureau in insight communities.

WPP announced that it has completed the transaction to sell 60% of Kantar, its global data, research, consulting and analytics business, to Bain Capital Private Equity, with respect to approximately 90% of the Kantar business, and that the proportionate transaction proceeds have been received.

Kantar has expanded the portfolio of quick turnaround research available through its Marketplace, with the roll-out of a service called Express Surveys, initially in the US.

Platform Content en Markteffect gaan samenwerken op het gebied van marktonderzoek. Zo kan Platform Content het vakgebied en eigen leden voorzien van nieuwe inzichten, relevante feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen.

Bij de beschouwing van het domein ‘reputatie en stakeholders’ over een wat langere periode ziet Karel Slootman, Motivaction drie tijdzones met elk zijn eigen kenmerken. Hierin speelt de periode na de eeuwwisseling met de financiële crisis en een grote reeks aan reputatie schandalen een belangrijke rol.

Respondenten.nl is dit jaar wederom FD Gazelle. De FD Gazellen Awards worden elk jaar uitgereikt door het Financieele Dagblad aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. Om in aanmerking te komen moet je aan een aantal criteria voldoen.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/demoa/public_html/cloutoday.nl/templates/yoo_sun/html/com_k2/templates/default/category.php on line 261

Aanmelden Cloutoday